معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان خبر داد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در روزهای سه شنبه هر هفته که روز ملاقات مردمی با مسئولان ارشد قضایی استان است، بارعایت شیوه نامه های بهداشتی به درخواست های مردم رسیدگی می شود.

رسیدگی به درخواست های مردم  بارعایت شیوه نامه های بهداشتی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز مشکلات حقوقی و قضایی ۷۱ نفر در دیدار مردمی مسئولان ارشد قضایی استان طرح و بررسی شد.

وی افزود: علاوه بر سه شنبه دیگر روزهای هفته هم ، معاونان رئیس کل دادگستری استان پاسخگوی مراجعان هستند.

قاسمی وناجمی افزود: در ملاقات مردمی امروز هم اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری ، رسیدگی دوباره به پرونده هایی که رای آن ها قطعی شده است ، درخواست مرخصی ، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان ، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی و درخواست رسیدگی زودتر به پرونده ها بیشترین درخواست های مردم را تشکیل می داد که از سوی مسئولان قضایی استان بررسی و دستورهای لازم برای پیگیری این درخواست ها صادر شد.

وی با بیان این که افراد برای حضور در ملاقات مردمی نیاز به وقت قبلی ندارند افزود: در شهرستان ها نیز روسای دادگستری ها و دادستان ها علاوه بر بررسی روزانه مشکلات مردم، یک روز خاص را برای پاسخگویی تمام وقت به مراجعان تعیین کرده اند.

قاسمی وناجمی ادامه داد: علاوه بر مراجعه حضوری ، شماره تلفن 129 هم در طول شبانه روز ، پاسخگوی پرسش های حقوقی و قضایی مردم است و افراد می توانند از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار