نماینده مردم غرب گلستان در مجلس عنوان کرد

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی برق موجب شد یک بیمار در بیمارستان سیمین شهر حین احیاء فوت کند.

فوت بیمار حین احیاء به دلیل قطع برق در بیمارستان سیمین شهر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبدالجلال ایری ظهر امروزدر جلسه اضطراری مجمع نمایندگان استان گلستان در خصوص دغدغه های شهروندان گلستانی در خصوص خاموشی های برق اظهار کرد: یک درصد از مشکلی که مردم دارند را نمی توانیم بیان کنیم، فردی تصویری از تشنج فرزند معلول خود در قطعی برق برای من ارسال کرده بود و بیان این شرایط و درک آن از توان ما قاصر است.

وی ادامه داد: برخی موضوعات در سطح شهرستان کردکوی اتفاق افتاد که جای تامل و کنکاش دارد چطور این شرایط در سطح شهرستان کردکوی و بندرترکمن رقم خورده است.

وی بیان کرد: مشکلاتی به وجود آمده است و باید بپذیریم که ما پاسخگوی مردم نبوده و باید با مردم صادق باشیم، در قبل از انقلاب یک هزار و 50 مگاوات برق برای ما در نظر گرفتند و مصرف برق ما به یک هزار و 500 مگاوات رسیده است و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

ایری تصریح کرد: تا قبل از انتخابات تاکنون اتفاقی در این حوزه رقم نخورده و چرا باید میزان خاموشی ها افزایش پیدا کند، مسئولان توانیر باید پاسخگو باشند چرا سهمیه یک هزار و 250 مگاوات که نیاز استان بود اختصاص پیدا نکرده است؟

 

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: از شورای تامین شهرستان ها درخواست داریم که با ماینرها برخورد کنند، اگر در سطح شهرستان کردکوی ماینرها به صورت مجاز هم فعالیت دارند با آنها برخورد شود.

وی تأکید کرد: در این شرایط بیان می کنیم که مردم آب و برق خود را قطع کنند ولی ماینرها در این ایام فعالیت کنند اجحاف در حق مردم هستند.

ایری گفت: مسئولان شرکت برق باید از مردم عذرخواهی کنند و با مردم صادق باشند و بیان کنند که نتوانستند برق مورد نیاز آنها را تامین کنند.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در بیمارستان سیمین شهر در حین احیاء یک بیمار به دلیل قطعی برق فوت می کند و مردم از این شرایط  ناراضی هستند و باید مسئولان شرکت برق با اعداد و ارقام عنوان کنند که نیاز به یک هزار و 500 مگاوات برق هستیم و نتوانستیم این نیاز را تامین کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار