استاندار گلستان تاکید کرد

استاندار گلستان گفت: تالارهای پذیرایی, تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی در استان بسته خواهد بود و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه الزامی است.

تالارهای پذیرایی, تفرجگاه ها و بازارهای هفتگی  در استان بسته خواهد بود

به گزارش خبرنگار گلستان 24، هادی حق شناس ظهر امروز در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: تمام شهرهای استان به جز گمیشان قرمز هستند و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه الزامی است.

وی افزود: تالارهای پذیرایی, تفرجگاه ها, بازارهای هفتگی و پارک ها در استان قطعا طی روزهای آتی بسته خواهد بود.

حق شناس گفت:به دلیل اهمیت عید قربان اگر روند شیوع تا دوشنبه کاهشی بود جلسه ستاد کرونا در مورد بازگشایی و یا بسته بودن بازار برگزار می شود و در مورد تعطیلی های آتی تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر فروشگاه ها و پاساژها با رعایت پروتکل های بهداشتی باز خواهند بود اما اگر رعایت لازم صورت نگیرد مجبور به تعطیلی کل بازار خواهیم شد

استاندار بیان کرد: عدم رعایت بسته بودن تالارها , موجب پلمپ صددرصدی آنها خواهد شد و مسوولیت اجرای قوانین با فرمانداران است.

وی ادامه داد: نهایتاً حضور یک سوم کارمندان در شهرهای قرمز بلامانع است و باقی کارکنان باید به صورت دورکاری به خدمت بپردازند.

به گفته استاندار، در حال حاضر ۸۱۴ بیمار, در استان بستری هستند که ۱۱۱ نفر در icu و ۴۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و تعداد بیماران استان نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار