فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از اجرای مقتدرانه طرح ارتقا امنیت با محوریت پاکسازی نقاط آلوده طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 50 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سرهنگ محمود علی فر در تشریح این خبر گفت: با تلاش های بی وقفه ماموران انتظامی کوپ و پلیس آگاهی شهرستان، 16 سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به 45 فقره سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، سرقت کابل برق و مخابرات، سرقت منزل و سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ علی فر تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در پاکسازی 18 پاتوق که محل تجمع مجرمان در نقاط آلوده بوده، 22 خرده فروش موادمخدر دستگیر و مقادیری موادمخدر از پاتوق های آنان کشف شد.

وی ادامه داد: کشف 2 قبضه سلاح غیرمجاز، پلمپ 5 واحد صنفی متخلف و توقیف 17 دستگاه موتورسیکلت وخودروهای پلاک مخدوش و دستگیری 50 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی از دیگر موفقیت های طرح مذکور می باشد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در جهت پیشگیری از وقوع جرایم می باشد، از شهروندان خواست: با مشارکت در طرح امنیت محله، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و آرامش شهروندان را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار