مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خبر داد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر در سطح شهر‌های استان گلستان خبر داد.

مشارکت بنیاد احسان در برگزاری برنامه‌های ویژه غدیر در شهر‌های گلستان

به گزارش گلستان 24،  به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، محمدمهدی سلمان زاده»در نشست با مسئولان هیئات و عوامل ستاد مردمی غدیر شهرستان گرگان گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار هیئات، مراکز نیکوکاری و موکب اربعین در جشن غدیر مشارکت می کند.

وی افزود: برابر هماهنگی ها و استقبال گروه های مردمی برنامه ریزی شد در روز عید غدیر تعداد ۱۱۰ دیگ غذا در بهترین موقعیت شهر بطور متمرکز طبخ و سپس در محلات حاشیه نشین شهرستان توزیع شود.

وی گفت: این مراسم و سنت اطعام دهی برابر سنوات قبل ولی به صورت متمرکز و گسترده تر در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: واقعه غدیر اثرگذارترین واقعه تاریخ بعد از بعثت رسول اکرم (ص) است و تمام تلاش ما ترویج این واقعه عظیم تاریخی بر اساس آیات و روایات قرآنی برای جلوگیری از شبهات دینی در جامعه در میان نسل جوان است.

وی افزود: این ستاد تصمیم دارد همزمان در شهرها مختلف استان با پشتیبانی از گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از جمله هیئات، خیریه ها و با اقدام مشترک تعداد پرس های این مراسم را در مجموع به عدد ۳۰۰ هزار برساند.

سلمان زاده گفت: با تفاهمی که با اداره کل اوقاف استان داشته ایم یکی دیگر از اقدامات در همین راستا و در این روز طبخ ۲۰ هزار پرس غذا در بقاع متبرکه امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبد است که توسط هیئات در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار