مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مدیریت کرونا نشان داد در کشور ما بن بستی وجود ندارد و این مهم برگرفته از تفکر ناب توحیدی و اسلامی بود.

​مدیریت کرونا نشان داد در کشور بن بستی نداریم

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروزدر دیدار با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و قدردانی از کادر درمان در روز پزشک اظهار کرد: روز پزشک بهانه ای شد که بتوانیم از ابتکارات و خلاقیت های کادر درمان در اپیدمی کرونا قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: در اپیدمی کرونا کادر درمان نزدیک به دو سال مجاهدت شبانه روزی داشت و مدیریت کرونا نشان داد در کشور ما بن بستی وجود ندارد و این مهم برگرفته از تفکر ناب توحیدی و اسلامی بود.

حجت الاسلام گرزین ابراز داشت: در بحران کرونا چهره کاریکاتوری غرب کنار رفت و واقعیت های این کشورها را دیدیم که چگونه مستاصل شدند.

وی تاکید کرد: در آغاز اپیدمی کرونا شاهد کمبودهایی در کشور بودیم ولی هیچگاه مردم و حاکمیت پشت کادر درمان و پزشکی را خالی نکرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: شاهد آن بودیم که در اپیدمی کرونا کادر متخصص و متعهدی در کشور داریم که برای ملت خطر می کرد و سلامت خود را به خطر می انداختند و شهادت آن شهدای سلامت در کشور هستند.

حجت الاسلام گرزین متذکر شد: برخی کشورها با قهر حاکمیتی توانستند کرونا را کنترل کنند ولی در کشور ما سیستم اجرایی در اجرا ضعف هایی داشت ولی حضور مردم در کنار کادر پزشکی و پرستای توانست این خلاها را پر کند و بتوانیم بحران ها را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تلاش مجاهدانه تاریخی را از کادر درمان در اپیدمی کرونا شاهد بودیم و این تلاش ها صفحه زرین و افتخاری برای کشور شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار