معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در گرگان ۴۵ سال به بالا و در دیگر شهرستان ها ۴۰ سال به بالا واکسن کرونا دریافت می کنند.

کاهش سن واکسیناسیون کرونا در گلستان/ فروکش موج پنجم کرونا در گلستان قطعی نیست

به گزارش گلستان 24، ناهید جعفری اظهار کرد: استان گلستان نیز مجبور شد برخی از فضاهای غیر بیمارستانی را تجهیز کند تا این بیماران بتوانند در آن مراکز مورد مراقبت قرار گیرد.

وی ادامه داد: به دلیل تعطیلات چند روزه شاید در سیر بیماری تعدادی از بار بستری را کاهش نشان می دهد و امیدواریم این روند کاهشی مربوط به تعطیلات نباشد و در روز چهارشنبه روند کاهشی را داشته باشیم.

جعفری بیان کرد: اینکه در چه وضعیتی از اپیدمی کرونا قرار داریم را نمی توانیم به صراحت بیان کنیم و باید در روزهای آینده بررسی شود.

وی افزود: در گرگان توانستیم محلات واکسیناسیون را افزایش دهیم ولی همچنان با کمبود واکسن رو به رو می شویم، هفته ای دو بار واکسن تحویل می گیریم ولی در یک هفته اخیر سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کرده و حجم و عملکرد واکسیناسیون نیز سرعت پیدا کرده ولی ورودی واکسن کرونا به استان کم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم سهمیه واکسن را بیشتر کنیم قطعا می توانیم افراد بیشتری را واکسینه کنیم و امیدواریم در شهریور ماه شرایط بهتر شود.

جعفری تاکید کرد: در گرگان 45 سال به بالا و در دیگر شهرستان ها 40 سال به بالا واکسینه می شوند.

وی ابراز داشت: از مردم شهرستان های استان درخواست کردیم که هر کسی در شهرستان خود نسبت به واکسیناسیون اقدام کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار