مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان:

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: از آغاز محرم تا کنون ۱میلیون و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۵ هزار و پانصد بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع بیش از ۱ میلیون هزار پرس غذا و بسته معیشتی در گلستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: با اجرای طرح اطعام حسینی با همراهی مردم و مراکز نیکوکاری و خیران ۱میلیون و ۷۳۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از آغاز محرم تا امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷۱ آشپزخانه اطعام حسینی در گلستان افزود: این آشپزخانه‌ها تا پایان ماه صفر با طبخ غذای گرم پذیرای مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به طرح «احسان حسینی» گفت: تا کنون ۳۵هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد تومان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان استان توزیع شده است.

بابایی ادامه داد: نیکوکـاران می‌توانند از طریـق شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۱۷*۸۸۷۷* و یا با مراجعه حضوری به ۲۰ دفتر کمیته امـداد امـام (ره) و ۲۸۰ مـرکـز نیکوکاری طـرف تعامل با این نهاد در سطح استان و یا واریـز کمک نقـدی به شماره کارت۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷در طرح احسان حسینی و اطعام حسینی شرکت کنند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام (ره) در ماه محرم و صفر سعی دارد نذورات مردمی را بسمت محرومیت زدایی سوق دهد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار