ساماندهی تعرفه خدمات پزشکی ، نظارت بیشتر و جدی تر و دریافت ها در قبال ارائه خدمات پزشکی و کاهش سهم پرداختی دارندگان بیمه های درمانی با اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت ایران

ساماندهی تعرفه خدمات پزشکی

به گزارش گلستان 24 : قائم مقام و معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز در گرگان گفت با اجرایی شدن این مرحله از نیمه آبان ، مناسب سازی تعرفه خدمات پزشکی با نوع و کیفیت خدمات آغاز شده است.

به گفته دکتر حریرچی در این مرحله بر نظارت بیشتر و جدی تر بر دریافت ها در قبال ارائه خدمات پزشکی هم تاکید شده است. وی از کاهش سهم پرداختی دارندگان بیمه های درمانی شهری و روستایی به عنوان محور سوم مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت ایرانیان نام برد.

IMAGE634152360614080000

دکتر حریرچی ، قائم مقام و معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم روز آبان اجرایی شده این بسته ساماندهی تعرفه خدمات پزشکی می باشد ، با این ارقامی که پرداخت می شود ، حق و حقوق جامعه پزشکی فراهم می شود ، از این  طرف هم ما تامین کردیم که پرداخت در استطاعت مالی مردم هم باشد . هر پرداختی غیر از بیمارستان در خدمات بستری ، غیر متعارف تلقی می شود که دستور العملی برای برخورد قانونی با تخلفات حتی نادر احتمالی تدوین شده ، با بسته جدید ما ده ردصد فرانشیز افرادی که بیمه شهری دارند و پنج درصد افرادی که بیمه روستایی دارند در خدمات بستری را به شش درصد و سه درصد کاهش دادیم .

ارسال نظر

آخرین اخبار