دادستان عمومی و انقلاب آزاد شهر خبر داد

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر خبر از دستگیری متهمان و عوامل درگیری در روستای فاضل آباد آزادشهر خبرداد گفت که برخورد قاطع و اشد مجازات در انتظار مجرمان است.

دستگیری متهمان و عوامل درگیری در روستای فاضل آباد آزادشهر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدعلی حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انتشار این فیلم بلافاصله با دستور دادستانی برخی از عوامل درگیری مورد شناسایی و سه نفر از عاملین دستگیر و بازداشت شدند.

وی با اشاره به انتشار فیلم عاملین درگیری در روستای فاضل آباد در فضای مجازی اظهار داشت: پس از انتشار این فیلم بلافاصله با دستور دادستانی برخی از عوامل درگیری مورد شناسایی و سه نفر از عاملین دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر بابیان اینکه شناسایی در مورد سایر متهمین ادامه دارد، ادامه داد: اقدامات تحقیقی و شناسایی متهمین قبل از انتشار فیلم آغاز شده که هویت برخی از متهمین با وجود فیلم مورد شناسایی قرار گرفته است.

حسینی تاکید کرد: برای متهمین پرونده قضایی به اتهامات قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و امنیت و سلب آسایش عمومی و ایراد جراحات با سلاح سرد تشکیل شده است.

این مقام مسئول به متهمینی که نظم جامعه را بر هم میزنند هشدار داد و گفت: این افرادی که با در دست گرفتن سلاح سرد یا گرم موجب رعب و وحشت می شوند باید بدانند که حفظ امنیت شهروندان خط قرمز مراجع قضایی و انتظامی است و بدون اغماض با آنها برخورد می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار