مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان :

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است.

۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد رضا کنعانی اظهار کرد: برای جبران کمبود نیرو در بخش اجرایی به ویژه مهار آتش سوزی نیازمند بهره گیری و مشارکت جوامع محلی ساکن مناطق پیرامونی زیستگاه های استان همانند پارک ملی گلستان هستیم.

وی گفت: با کمک دهیاری و شوراهای روستاهای حاشیه این پارک و پس از برگزاری دوره های آموزشی، اکنون در ۱۲ روستا تیم‌ها به صورت ۱۲ نفره دسته‌بندی شده اند تا در صورت نیاز و وقوع آتش سوزی به کمک ماموران محیط زیست بشتابند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان یادآور شد که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در مجموع ۲۴ میلیارد ریال برای توسعه شبکه اطفای حریق پارک ملی گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین با تجهیز پارک ملی گلستان به سیستم‌های هوشمند و تجهیز محیط بانان به بی‌سیم دیجیتال و در ادامه نصب سیستم پایش تصویری هوشمند (چهار دستگاه دوربین هوشمند و ۱۲۰ سنسور حرارتی) که مراحل نهایی آزمایش را می‌گذارند، اقدامات حفاظتی از این عرصه برای برخورد با متخلفان و اطفای آتش سوزی‌های احتمالی بیشتر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار