مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: یکی از اجزاء مهم تحقق تمدن نوین اسلامی خانواده است و این همان مساله ای است که رابطه مستقیمی با تداوم انقلاب اسلامی دارد.

مهمترین جزء تحقق تمدن نوین اسلامی ، خانواده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجه الاسلام عباسعلی گرزین صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تعالی خانواده در این سازمان، اظهار کرد: مساله خانواده همان چیزی است که دولت‌های غربی در کشور هدف خود قرار داده اند و با برنامه های مختلف در جهت تزلزل آن گام برداشته اند.

وی افزود: این مساله حتی در جوامع غربی هم تبدیل به یک معضل اساسی شده است و اجرای شیوه های جدید نادرست موجب شده تا کانون های خانوادگی در این جوامع هم دچار آسیب شوند.

گرزین گفت: امروز نقش دستگاه های اجرایی بخصوص سازمان تبلیغات به عنوان متولی اجرا کننده طرح تعالی خانواده در ارایه آموزش‌های درست جهت تحکیم خانواده ها، ازدواج، فرزنداوری، تربیت و نحوه صحیح روابط زوجین بسیار مهم است و نباید از این مساله به راحتی عبور کرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه افتتاح این مرکز یکی از نیازهای مهم استان در جهت تحکیم روابط خانوادگی است، اظها کرد: امروز یک اتفاق مهم و یک تصمیم مهم با راه اندازی مرکز تعالی خانواده در استان رخ داده است که اگر چه از جنس آینده نگری است اما مشتری اجتماعی زیادی ندارد و اهلیت خودش را می طلبد.

گرزین افزود: این مرکز از جمله مکان هایی است که اگر چند نفر تصمیم ساز کنار یکدیگر قرار بگیرند می توانند برنامه راهبردی را برای جامعه برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: قرار است با ایجاد این مرکز در سازمان تبلیغات که یک نهاد اسلامی است، حرکت های عمیق و جامعه سازی برای آینده طراحی شود.

گرزین گفت: ائمه اطهار با رفتار، کردار و آموزه هایی که برای ما همانند یک گنج به یادگار گذاشته اند، تمام راه های تعالی خانواده را برایمان هموار کرده اند و حالا نوبت ما است تا با استفاده از این گنجینه، آنها را برای توسعه خانواده ها در اختیار جامعه قرار دهیم.

وی افزود: اگر تببین درست اتفاق بیفتد و هنرمندانه انجام شود نفاق بسیار خوبی در زمینه تعالی خانواده ها رخ خواهد داد.

گرزین افزود: نگاه سازمان در مرکز راهبردی تعالی خانواده این است که کمک کنیم با ایجاد راهکارهای صحیح و مناسب، دانش و فنون رشد خانواده را از طریق اساتید فن و علما در اختیار تک تک افراد جامعه قرار دهیم تا با صیانت از نهاد خانواده نقشه دشمنان را در راستای ضعیف کردن نهاد خانواده نقش برآب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار