به‌مناسبت هفته وحدت؛

محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس به مناسبت ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت، ۵۴ زندانی بدهکار و جرائم مالی غیرعمد را آزاد کرد.

نیکوکار گنبدی ۵۴ زندانی جرائم مالی غیرعمد را آزاد کرد

به گزارش گلستان 24، در مراسم آزادی ۱۴ نفر از زندانیان که عصر پنجشنبه درمحل اداره زندان گنبدکاووس برگزار شد، رییس دادگستری این شهرستان به خبرنگاران گفت که علاوه بر زندانیانی که امروز آزاد شدند، ۴۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد دیگر نیز که حکم محکومیت و جلب آنها توسط محاکم قضایی صادر شده بود توسط این نیکوکار گنبدی آزاد شدند.

علی یزدانی افزود: ۱۴ نفر از زندانیان بدهکار که دوران محکومیت را در زندان می گذراند امروز آزاد شدند و بقیه نیز در چند روز آینده همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام یا از زندان آزاد شده یا از زندانی شدن آنها جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از نیکوکار گنبدی که در طول سال و به‌مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را فراهم می‌کند، گفت: علاوه بر آزادی ۵۴ زندانی توسط محمد شهرکی، ۹ زندانی دیگر نیز با کمک دیگر نیکوکاران این شهرستان و به‌مناسبت هفته وحدت آزاد می‌شوند.

غلامرضا سرلک افزود: همچنین با همکاری نیکوکاران گلستانی ۱۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد اداره زندان گرگان نیز به مناسبت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازخواهند گشت.

وی با قدردانی از تمامی نیکوکاران گلستانی که برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد همکاری دارند، بر استمرار این اقدام خداپسندانه و مشارکت دیگر خیرین برای پایان دادن به چشم انتظاری خانواده زندانیان تاکید کرد.

همچنین محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس نیز در این مراسم به خبرنگاران گفت: با زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جریمه مالی غیر عمد می‌شود، علاوه بر فرد، اعضای خانواده‌ وی نیز دچار مشکل و آسیب خواهند شد.

وی از نیکوکاران گنبدکاووس خواست تا برای کمک به حفظ بنیان خانواده از توان مالی خود برای آزادی زندانیان استفاده کنند.

شهرکی که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس را از سال ۸۲ تا کنون نیز برعهده دارد حاضر به اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن آزادی زندانیان نشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار