فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه یکی از برنامه های اصلی بسیج و سپاه کمک رسانی به مردم است، گفت: امسال آبرسانی به مناطق محروم یکی از اولویت های سپاه نینوا گلستان است.

آبرسانی به مناطق محروم یکی از اولویت های سپاه نینوا

به گزارش پایگاه خبری گلستان24، سردار ملک شاکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در جمع خبرنگاران استان از فعالیت کارگروه واکسیناسیون در سطح استان  خبر داد و گفت 835 نفر از نیرو‌های بسیجی، کادر و سرباز در قالب پزشک و پرستار مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این افراد در 44  مرکز واکسیناسیون به مردم گلستان خدمات ارائه می کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امسال 5 هزار و 937 نفر در قالب گشت های رضویان به کار گیری شدند.

وی با اشاره به اینکه 16 برنامه برای کارگروه روابط  عمومی تعریف شد، افزود: در مجموع این کار گروه توانست 4 هزار و 162 برنامه تهیه و تولید کند.

ملک شاکوهی اظهار کرد: در قرارگاه 17 ربیع 4 کمیته و 7 کارگروه مشغول فعالیت هستند که با تلاش های صورت گرفته توانست رتبه نخست کشوری را در زمینه اشراف، نظارت، مانع زدایی و کمک به تنظیم بازار کسب کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مانع زدایی از مسیر صادرات تخم مرغ به کشور قطر، آموزش 2 هزار و 500 بازرس و ناظر مشترک، راه اندازی شبکه کاسبان امین برای تنظیم بازار، رفع موانع از مسیر تولید کنندگان 32 کارخانه آرد استان، راه اندازی 7کارگروه برای حل مشکلات عشایری از جمله اقدامات این قرارگاه بود.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی سازمان بسیج  در سال جاری ورود در حوزه محرومیت زدایی  مانند بازسازی خانه محرومین در مناطق کم برخوردار، آبرسانی، جاده بین مزارع، توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند و ساخت خانه عالم و غسالخانه در صورت نیازاست که پروژه آبرسانی از مهمترین برنامه های امسال محسوب می شود.

ملک شاکوهی اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون600 سری جهیزیه در بین زوجین نیازمند استان گلستان توزیع شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار