مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان:

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از نوسازی 37 دستگاه تاکسی شهری خبر داد.

امسال 37 دستگاه تاکسی شهر گرگان نوسازی شدند

به گزارش گلستان 24، مهدی کمال غریبی در گفتگو با برنامه رادیویی روزنه اظهار داشت: بالغ بر 2940 خودروی تاکسی و 100 دستگاه اتوبوس شهری در گرگان فعال هستند که عمر مفید این ناوگان حمل و نقل حداکثر 10 سال است و پس از آن فرسوده محسوب می شوند.

به گفته کمال غریبی، هم اکنون حدود 50 درصد از تاکسی های درون شهری بیش از 10 سال قدمت دارند و فرسوده هستند.

وی بیان کرد: سایت نوسازی ناوگان فرسوده به نشانی www.nosazi.org فعال است و تاکنون 57 دستگاه در این سایت ثبت نام کرده اند که امسال 37 دستگاه تاکسی خود را تحویل گرفته اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: با نظر مثبت مهندس سبطی شهردار گرگان، رانندگان تاکسی متقاضی تسهیلات نوسازی می توانند در صندوق کارآفرین یا بانک رسالت که کارمزد کمتری دریافت می کنند، سپرده گذاری کنند تا شهرداری مبلغی را به عنوان تسهیلات 60 ماهه به آنها پرداخت نماید.

کمال غریبی تصریح کرد: رانندگان تاکسی و اتوبوس از نظر اقتصادی جزو اقشار ضعیف جامعه هستند و ما باید شرایط لازم برای نوسازی خودروهای آنها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: جایگاه سوخت در خیابان قابوس همه روزه از ساعت 6 صبح الی 17 در اختیار رانندگان تاکسی است و کارواش رایگان نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از شهروندان خواست باتوجه به سختی کار رانندگان حمل و نقل عمومی برخورد صمیمانه تری با این رانندگان داشته باشند.

کمال غریبی در پایان گفت شهروندان محترم می توانند به منظور ارائه پیشنهاد و انتقاد با شماره 09361688599 و به منظور دریافت اشیاء گمشده با شماره 09114061707 ارتباط برقرار نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار