فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان از آغاز طرح ترافیکی پلیس از ۲۴ اسفندماه در استان خبرداد.

طرح ترافیکی پلیس از ۲۴ اسفند آغاز می شود

به گزارش گلستان 24، سردار محمد سعید فاضل دادگر با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، اظهارکرد: پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست و از خانواده ها تقاضا داریم در این ایام بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا با لحظه ای غفلت شاهد حادثه ای تلخ و جبران ناپذیر باشیم.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه هنجارشکنان این شب تا پایان تعطیلات در اختیار مراجع قانونی خواهند بود، گفت: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و مزاحمان آسایش مردم هیچگونه تعارفی نداشته و با اینگونه افراد قاطعانه مقابله خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و آمادگی پلیس در این خصوص، افزود: شعار پلیس در طرح نوروزی امسال «پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری» بوده و امیدواریم با همکاری مردم و مسافران، نوروز شاد و امنی برای آحاد شهروندان رقم بخورد.

فاضل دادگر گفت: طرح ترافیکی پلیس از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در این راستا با تمام توان و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به مردم تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی گلستان در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۹۱ درصد از جرایم فضای مجازی استان در سال جاری، افزود: بیش از ۴۲ درصد از جرایم این حوزه مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان و کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت فضای مجازی، تاکید کرد: فضای مجازی نباید محیطی برای جولان مجرمان سایبری و مخلان امنیت و آرامش جامعه باشد لذا حضور هدفمند نیروهای ارزشی و انقلابی در این فضا از ضروریات است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار