معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار :

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تشکیل هیات های اندیشه ورز برای تهیه برنامه ای جامع و مناسب برای حفظ شئونات فرهنگی و مذهبی ضروری است.

ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز برای حفظ شئونات فرهنگی و مذهبی

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با محوریت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای تهیه برنامه ای جامع و مناسب بمنظور حفظ شئون فرهنگی و مذهبی خصوصاً در ماه مبارک رمضان و جلوگیری از روزه خواری در ملأ عام، هیات های اندیشه ورز متشکل از جمع نخبگان تشکیل شود.

وی افزود: ادارات به تنهایی برنامه های خوبی برای ماه مبارک تدارک دیده اند که اگر ظرفیت ها کنار هم قرار نگیرند، خروجی مطلوبی نخواهد داشت.

مهاجر گفت: برای جلوگیری از روزه خواری در ملاعام، لازم است صدا و سیما، شهرداری ها و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های متولی، قوانین را اطلاع رسانی نموده و نیروی انتظامی با حمایت دستگاه قضا وارد شود.

وی ادامه داد: در اقدامات ایجابی نیز لازم است همه ظرفیت ها از جمله مساجد برای استفاده بهتر مردم از این ماه و شب های قدر تقویت شود.

وی گفت: همانطور که در موضوع کرونا نشان داده شد با تعامل و همکاری همه دستگاه ها و ورود مردم، آن مسئله به بهترین شکل رقم می خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار