رییس کل دادگستری گلستان:

رییس کل دادگستری گلستان گفت: یک قاتل که چهار سال قبل دوست صمیمی خود را به قتل رسانده بود با گذشت اولیای دم و به حرمت امام علی (ع) و شب‌های قدر بخشیده شد.

یک قاتل در گلستان به حرمت شب‌های قدر بخشیده شد

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار داشت: در یکسال اخیر بارها ریش‌سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف، پادرمیانی کردند ولی خانواده داغدار حاضر به گذشت نشدند.

وی بیان کرد: با درخواست خانواده مقتول، حکم قصاص صادر شد و در نوبت اجرا قرار گرفت اما در سومین شب از لیالی قدر و پس از برگزاری نشست مشترک با حضور بزرگان و اعضای شورای حل اختلاف در زندان گرگان، اولیای دم از حق شرعی و قانونی خود گذشته و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: محکوم به قصاص سال ۱۳۹۷ در پی دعوای لفظی در یکی از روستاهای کمالان شهرستان علی‌آباد کتول مرگ دوست صمیمی اش خود را رقم زده بود.

به گفته وی پارسال ۲۱ محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم و پادرمیانی شورای حل اختلاف استان گلستان فرصت زندگی دوباره پیدا کردند.

رییس شورای حل اختلاف گلستان همواره تاکید دارد که اعضای شورا در پرونده‌ افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار