عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : صهیونیست ها آرزویشان این است که نظام استکباری را گسترش دهد و می خواهند بر این سرزمین مقدس و تمام دنیا از جمله سوریه، مصر و عراق مسلط شوند.

صهیونیست ها آرزویشان این است که نظام استکباری را گسترش دهد

به گزارش گلستان 24، حسین مظفر روز جمعه در جمع راهپیماییان روز قدس شهر گرگان در مصلی وحدت این شهر اظهار کرد: ما مسلمانان حتی پیروان ادیان اسلامی نمی توانند نسبت به مساله قدس که دارای سوابق تاریخی و مذهبی است نباید بی تفاوت باشیم تا یک عده اشغالگر مسلمانان را آواره کنند. 

وی افزود: بیت المقدس از جمله مکان های مقدس مربوط به سه دین یهودیت، مسیحیت و اسلام است و از نظر پیروان آنها فلسطین از اعتبار ویژه ای برخوردار و خاستگاه ظهور و بروز بسیاری ار ادیان است.

وی اظهارداشت: امام راحل اسرائیل را غده سرطانی دانسته و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای هم‌ در مساله فلسطین تاکید دارند که این غده سرطانی باید حذف شود.

وی خاطرنشان کرد: این که مساله فلسطین چه ارتباطی با ما ایرانیان دارد باید برای نسل جوان روشن شود که چرا مسوولان ما نسبت به این مساله حساس بوده و هزینه آن را هم ملت ما می بپردازد.

مظفر اضافه کرد : صهیونیست ها آرزویشان این است که نظام استکباری را گسترش دهد و می خواهند بر این سرزمین مقدس و تمام دنیا از جمله سوریه، مصر و عراق مسلط شوند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی تواند نسبت به این مساله بی تفاوت باشد چون این سرزمین در خط مقدم ما مسلمانان قرار دارد و اگر دفاع نکنیم به عراق، سوریه و لبنان تجاوز خواهد شد، آن ها ما را برده خود می دانند و رژیمی خطرناک محسوب می شود.

وی ادامه داد : ما نمی توانیم مسلمانان در فشار این رژیم صهیونیست و فریاد آن ها را نادیده بگیریم و منافع ما هم ایجاب می کند تا هر چه می توانیم برای آزادی این سرزمین و به مردم بی دفاع آن کمک کنیم.

مظفر بیان کرد: امروز جبهه مقاومت توسط ایران و سردار شهید قاسم سلیمانی در تمام منطقه علیه این رژیم صهیونیست در حال گسترش و به تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب در حال عملیاتی شدن است.

مظفر گفت : امام عزیز سازش سران عرب را تبدیل به مقاومت کرد و اکنون عامل شکست صهیونیست ها هم تقویت مقاومت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امروز به برکت جبهه مقاومت و گسترش انقلاب اسلامی در دنیا ، صهیونیست ها در مجموع گرفتار شده که نتیجه آن آزادی قدس شریف است.

در پایان این مراسم قطعنامه هفت ماده ای راهپیمایی سراسر ی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مقاومت عزتمندانه مردم این سرزمین قرائت و با صدای الله اکبر راهپیمایان تایید شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار