مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: در مرحله نخست تخصیص اعتبار مصوبات سفر ۱۳ اسفند پارسال رییس جمهور به این استان شمالی، ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲ طرح ورزشی در شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر اختصاص یافت.

۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر استانی دولت به شرق گلستان تخصیص یافت

به گزارش گلستان 24، جواد فراهی اظهار کرد: از مبلغ تخصیص یافته، ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر دانش آموزی گنبدکاووس و ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی یکی از مدارس آزادشهر است.

وی اضافه کرد: در جریان سفر رییس جمهور و برخی اعضای دولت به گلستان در مجموع ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در چهار سرفصل برای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مصوب شد.

فراهی گفت: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده سفر رییس جمهور به گلستان، هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های خیران مدرسه ساز، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه هوشمندسازی مدارس، ۱۰۰ میلیارد ریال برای استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل چهار طرح ورزشی دانش آموزی در گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس و آزادشهر مصوب شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان ادامه داد: از اعتبارات مصوب اشاره شده تاکنون ۵۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش تخصیص یافته و پیگیری‌ برای تخصیص اعتبارات سایر حوزه‌ها در حال انجام است.

وی بیان داشت: با تخصیص اعتبارات اشاره شده، عملیات تکمیل ۲ طرح ورزشی در گنبدکاووس و آزادشهر طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم این طرح ها تا مهرما امسال به بهره‌برداری برسد.

فراهی گفت: درصورت تخصیص کامل اعتبارات مصوب سفر، تمامی طرح‌ها و پروژه‌های پیش بینی شده در هریک از چهار بخش اشاره شده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار