شهردار گرگان، پاکیزگی شهر را مدیون دست های پاکبانان شریف و زحمتکش عنوان کرد.

پاکیزگی شهر گرگان مدیون دست های پاکبانان شریف است

به گزارش گلستان 24، مهندس محمدرضا سبطی در همایش «گرگان شهر پاک» سخنانش را با فرمایش امیر مومنان حضرت علی (ع) گفت: پاکیزگی و نظافت نصف ایمان است و یکی از مؤلفه های شهر اسلامی نیز پاکیزگی است.

سبطی خطاب به پاکبانان حاضر در همایش بیان کرد: شهر زیبای گرگان مدیون دستان پر مهر شما عزیزان است و این همایش در راستای پاسداشت و صیانت از اعتبار و تلاش های شما و مدیران دلسوز خدمات شهری و پیمانکاران برگزار شده است.

وی ادامه داد: شهر گرگان با حضور پاکبانان نجیب، شریف و قشر زحمتکش به حیات خود ادامه می دهد.

شهردار گرگان تصریح کرد: یقیناً رتبه برتر شهر گرگان و خدمات شهری در ارزیابی دفتر شهری استانداری گلستان با تلاش های مجموعه کارگزاران حوزه خدمات شهری و مدیران دلسوز که با تلاش شبانه روزی این موفقیت را کسب کردند، حاصل شده است.

سبطی تصریح کرد: بنده به عنوان شهردار بر خود وظیفه می دانم بر پایه وجدان اخلاقی و وجدان کاری پاسخگوی مشکلات پاکبانان که از سوی خانواده های آنها نیز به من ارسال می شود، باشم.

وی خاطرنشان کرد: در رویکرد مدیریت نوین، مجموعه شرکت های پیمانکاری جزو مجموعه شهرداری محسوب می شوند تا همه دست به دست هم برای حفظ رضایتمندی شهروندان و حفظ محیط زیست شهری تلاش کنیم.

شهردار گرگان افزود: در نظر داریم با ترویج و توسعه فرهنگ «هر شهروند یک پاکبان» همواره شهری پاکیزه و زیبا در گرگان داشته باشیم.

سبطی افزود: مشارکت ۵۶۴ پاکبان فهیم در خدمت رسانی در حوزه نظافت و پاکیزگی شهری  نشان از توجه ویژه شهرداری گرگان به حوزه بهداشت و نظافت شهری بر پایه انسان محوری و با تکیه بر ارزش نهادن به نقش پاکبانان دارد.

وی در پایان از تقویت پیمانکاران و نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار