تحلیلگر مسایل بین المللی:

یک تحلیلگر مسایل بین المللی گفت: افرادی که دست به قلم می برند نباید اهل دروغ باشند و در راه رسیدن به اهداف باید مشکل فساد، معیشت، گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی را ریشه شناسی کرده و سپس برای حل آن راهکار ارائه دهند.

افرادی که دست به قلم می برند نباید اهل دروغ باشند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمد حسن قدیری ابیانه روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه گلستان اظهار  کرد: هدف رسانه ها رساندن صدای مردم به گوش مسوولان است ولی برخی رسانه ها در روشنگری و پاسخگویی به تصورات غلط ضعیف عمل کردند و رواج باورهای غلط و اشتباه یکی از مشکلات بزرگ کشور است.

وی افزود: در حالی که شبکه‌های اجتماعی پر از مقایسه‌های نادرست عملکرد دولت ها توسط افراد ناآگاه و در برخی موارد مغرض است، اصحاب رسانه و خبرنگاران با همکاری کارشناسان به این ابهامات پاسخ نداده و شفاف‌سازی نمی‌کنند.

قدیری ابیانه گفت: افزایش حقوق در شرایط فعلی کشور به معنای چاپ بیشتر پول بدون پشتوانه است که منجر به کاهش ارزش پول ملی، افزایش تورم و مشکلات اقتصادی دیگر می شود و به صلاح جامعه نیست.

تحلیلگر مسایل بین المللی اظهار داشت: در دنیا با افزایش امید به زندگی سن بازنشستگی افزایش پیدا می کند ولی در ایران برعکس عمل می شود و با وجود افزایش امید به زندگی تعداد بازنشسته ها بیش از شاغلین است که امیدواریم سن بازنشستگی بالا برود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار