جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: عاملان یک سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان آزادشهر با سرعت عمل پلیس شناسایی و در زمانی کوتاه دستگیر شدند.

سارقان زورگیر مسلح در گلستان دستگیر شدند

به گزارش گلستان 24، سرهنگ فرزاد تاجره روز شنبه در این زمینه اظهار کرد: چهارشنبه ۱۶ شهریور همکاران ما در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش یک فقره سرقت مسلحانه را دریافت کردند و در بررسی‌ها مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت، با زور و استفاده از سلاح گرم یک دستگاه موتورسیکلت یک شهروند آزادشهری را به سرقت بردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از سلاح گرم در سرقت، تیم ویژه مبارزه با سرقت برای شناسایی و دستگیری سارقین تشکیل شد و آنان نیز بازدیدهایی از محل وقوع حادثه انجام دادند که در حین انجام ماموریت به رفتار و حرکات سرنشینان موتورسیکلت در اطراف محل حادثه مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: راکب و سرنشین موتور مورد نظر بدون توجه به دستورات همکاران ما، قصد متواری شدن از محل را داشتند که پس از تنگ شدن عرصه فرار بر روی خود، یکی از ۲ سارق به سمت پلیس شلیک کرد که در اثر آن، مامور وظیفه شناس از ناحیه پا مجروح شد.

تاجره با اعلام وضعیت مطلوب این پلیس ادامه داد: پس از این حادثه سایر همکاران و پلیس‌های تخصصی مبارزه با سرقت، با اشراف اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی روز پنجشنبه ۲ نفر از سارقان مسلح را شناسایی و دستگیر کردند و عامل تیراندازی به سمت پلیس که مخفی شده بود، با ردیابی‌های تخصصی، بامداد روز جمعه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: هر سه متهم این سرقت مسلحانه پس از تشکیل پرونده برای سپری شدن مراحل قانونی و رسیدگی به جرم مرتکب شده و صدور رای، به مراجع قضایی تحویل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان اضافه کرد: همچنین همکاران انتظامی ما در این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق شدند.

تاجره افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های کابل برق در آزادشهر، رسیدگی به موضوع در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت که در نهایت با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه پلیس، سارق حرفه‌ا شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به ۳۵ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان آزادشهر اعتراف کرد و یک مالخر هم که توسط متهم معرفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد که متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار