مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد؛

مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: پس از ۵ روز جستجوی عوامل امدادی ، جسد خلبان پاراگلایدر سقوط‌کرده در ارتفاعات جنگل درازنو شهرستان کردکوی در غرب گلستان با بررسی تصاویر ارسالی هلی‌شات (پرنده کوچک با قابلیت کنترل از راه دور) پیدا شد.

پیدا شدن جسد خلبان پاراگلایدر  پس از ۵ روز جستجو در ارتفاعات کردکوی

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی اظهار کرد: ۱۵ شهریور امسال یک پاراگلایدر با سه سرنشین در ارتفاعات جنگلی درازنوی کردکوی سقوط کرد که ۲ سرنشین با اندکی جراحت همان روز پیدا شدند اما تلاش برای پیداکردن نشانه از نفر سوم بی‌نتیجه ماند.

وی بیان کرد: از زمان اعلام مفقود شدن سرنشین این پاراگلایدر جستجو برای پیداکردن وی آغاز شد و در این مدت ۲۰ تیم امدادی متشکل از ۶۶ نفر به همراه تجهیزات کامل، ۲ دستگاه هلی‌شات و سگ‌های زنده یاب در این عملیات حضور داشتند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان ادامه داد: همچنین روز جمعه ۱۸ شهریور ماه نیز بیش از ۱۰۰ کوهنورد داوطلب برای یافتن این خلبان مناطق جنگل بالادست کردکوی را پایش کردند اما به نتیجه نرسیدند.

غریب‌آبادی گفت: جستجو برای یافتن نفر سوم ادامه یافت تا اینکه امروز جسد وی با کمک تصاویر هلی‌شات در منطقه قاطربانی بالای ذغال انبار ارتفاعات درازنو پیدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار