معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان:

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: صداقت و قاطعیت از ویژگی‌های بارز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مدیریت جنگ تحمیلی هشت ساله بود که نگذاشت به پشتوانه مردم یک وجب از خاک کشورمان به دشمن واگذار شود.


قاطعیت امام در جنگ تحمیلی پیروزی را نصیب ملت کرد/ اجرای ۲۳۴۳ برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در گلستان

به گزارش گلستان 24، سرهنگ باقر رحمانی  در نشست خبری با تجلیل از مقام شامخ امام راحل و جانفشانی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای قدردانی از رشادت‌های رزمندگان و جانفشانی ۲۲۰ هزار شهید والامقام است.

وی هشت سال دفاع مقدس را الگوی ایستادگی ملت ایران به رهبری امام راحل دانست و گفت: این دستاورد گرانبها توانسته، تمامی خواب دشمن را نقش برآب کند.

تدارک ۲۳۴۳ ویژه برنامه دفاع مقدس در گلستان

رییس ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا استان گلستان گفت: امسال برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقاوم هستیم» ۲ هزار ۳۴۳ ویژه برنامه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، هنری، ورزشی و محرومیت‌زدایی تدارک دیده و در سطح استان اجرا می‌شود.

سرهنگ رحمانی افزود: از این تعداد ۳۴ برنامه شاخص بود که از جمله یادواره شهدا، اجرای نمادین شکست حصر آبادان در بندرگز، تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده دفاع مقدس استان، برپایی همایش جهاد و شهادت در مکتب شهید قاسم سلیمانی، یادواره ۱۱ هزار شهید وحدت اهل سنت در گنبدکاووس، نکوداشت ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در گرگان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جشنواره و نمایشگاه اسوه با مشارکت ۵۲ پایگاه مقاومت بسیج استان، رژه متمرکز نیروهای مسلح در گرگان است.

وی به اعزام ۱۰۰ گروه جهادی، توزیع ۳ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش آموزان محروم، بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۴۰ روستای استان، بهره‌برداری از ۱۵۰ خانه محرومان، اعزام ۲۰ گروه پزشکی به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا استان گلستان در حوزه محرومیت‌زدایی برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار