معاون راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: طی اقدام حقوقی انجام شده ۵۲ هکتار از اراضی دولتی و متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن واقع در شهر بندرگز رفع تصرف شد.

خلع ید ۵۲ هکتار از اراضی ساحلی بندرگز

به گزارش گلستان 24، جمشید شعبانیان اظهار کرد: با اقدام قضایی مشترک اداره کل راه و شهرسازی گلستان و سازمان ملی زمین و مسکن، ۵۲ هکتار از اراضی مستحدث ساحلی و متعلق به دولت که از سال ۱۳۸۸ در تصرف یک شرکت سرمایه گذاری بود، از ید متصرفان آزاد شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این عرصه که جزو اراضی با استعداد گردشگری در استان گلستان شمرده می‌شود، در گذشته موجب جذب گردشگران زیادی بود که تصرف آن توسط شرکت سرمایه گذاری مذکور، موجب تعطیلی این مجموعه گردشگری شد.

وی افزود: با باز پس گیری این اراضی طرح گردشگری در منطقه تعریف و تهیه خواهد شد و نسبت به واگذاری آن به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در زمینه گردشگری اقدام خواهیم کرد.

شعبانیان با بیان اینکه ارزش ریالی این ۵۲ هکتار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ مورد خلع ید در نقاط مختلف استان انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار