معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: وقتی جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام زمین در گرگان با استقبال گسترده عمومی همراه شد، نشان داد که مردم بیش از همیشه به نشاط و شادی احتیاج دارند و باید بستر آن را با برنامه‌ریزی درست فراهم کرد.

استقبال از جشنواره اقوام نشان داد مردم به شادی بیشتری نیاز دارند/تاکید بر تقویت روابط مدیران و خبرنگاران

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در نشست خبری اظهار با رسانه های استان اظهار کرد: فعالیت چشمگیر رسانه‌های استان با تولید محتوای مطلوب و تلاش ماموران انتظامی در تامین امنیت، این جشنواره را به اتفاقی روبه‌‎جلو برای معرفی بهتر و بیشتر استان تبدیل کرد. 

وی ادامه داد: مردم از این سیاست زدگی خسته است و این دولت می‌خواهد پسرخاله‌بازی ها را کنار بگذارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: اصحاب رسانه مشکلات و دغدغه های استان را انتقال دهند، ما با غول رسانه‌ای رو به رو هستیم و در حوزه رسانه جنگ نامتقارن داریم و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای برای علاقمندی مردم ما راه نیفتاده و می‌بینیم که در حالی که دارو برای مردم کشور تحریم است ولی پیشرفته ترین گوشی در کشور ما وجود دارد.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه کمک می‌کنند مردم امیدوار باشند و باید دستاوردهای انقلاب را به جامعه عرضه کنیم و شاید این دستاوردها باعث شده دشمن به دشمنی خود مسر شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در مسیر تحقق دولت مردمی هستیم و راه مردمی شدن چیست و به تبع آن حلقه نخبگانی و میانی می‌تواند به نا کمک کند و ما نیز این مسائل را دنبال می‌کنیم.

مهاجر گفت: اصحاب رسانه باید به رصد و دیده بانی جامعه کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار