نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: وجود ۴۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال و ۶ هزار داوطلب بیش از ۳۵ سال در هلال احمر گلستان، امر مبارکی است که نیروهای داوطلب باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند و از آنان حمایت شود.

نیروهای داوطلب هلال احمر باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش گلستان 24، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر امروز در دیدار با پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهارداشت: نیروهای هلال احمر ایران وقتی وارد میدان می‌شوند، انگیزه الهی آنان بیشتر احساس می‌شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بدون شک انگیزه‌های الهی برای حضور در عرصه‌های خطر در این سازمان حائز اهمیت است.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: وقتی یک نفر جان یک انسان را نجات می‌دهد و حیات را به او بر می‌گرداند، مثل این است همه بشریت را زنده کرده و در سوره مائده هم به آن تاکید کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: پیامبر(ص) تاکید دارند که اگر کسی صدای کمک مسلمانی را بشنوید و بتوانید کمک کنید و از آن دریغ کنید، مسلمان نیستید.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: بر مبنای اعتقادی و دینی مسلمان به داد مسلمان دیگر برسد و این از ماموریت‌های هلال احمر فرامرزی است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: نیروهای هلال‌احمر در زمانی که همه فرار می‌کنند، در میدان خطر ایستاده و به کمک حادثه دیدگان می‌روند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: وجود ۴۰ هزار داوطلب زیر ۳۵ سال و ۶ هزار داوطلب بیش از ۳۵ سال در هلال احمر گلستان، امر مبارکی است که نیروهای داوطلب باید امتیازات ویژه‌ای داشته باشند و از آنان حمایت شود.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به حضور همسر شهید مسعود علی‌محمدی از شهدای هسته‌ای در این دیدار گفت: برخی شهدا به واسط خدمات اساسی که به این ملت ارائه کردند از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و مطمئن باشید در کشور مشکلات داریم و باید بپذیریم و دولت باید بپذیرد و این مشکلات حل شود.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: امروز کشور ما به جایگاه مهمی رسیده و این به واسطه رشادت و شهادت طلبی‌ ملت ایران است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار