مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: دانشجو نماد مؤذن یک جامعه بوده که اگر خواب بماند نماز یک امت قضا می‌شود.

دانشجو نماد مؤذن یک جامعه است/دانشجویان با بصیرت عمل کردند

به گزارش گلستان 24، جواد فرامرزی  با بیان این مطلب اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر به طور کلی استان گلستان کمترین التهابات را در سطح کشور داشت و به تبع آن دانشجویان استان هم در این مدت با بصیرت عمل کردند و فقط چند تجمع اعتراضی به صورت محدود در چند دانشگاه برگزار شد که آن هم از جنس اغتشاشات نبود.

وی افزود: دانشجویان بسیجی و مسئولان دانشگاه با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های بصیرتی و جلسات پرسش و پاسخی دو نفره و چند نفره و جلسات اردویی و ورزشی نقش بسیار مؤثری در روشنگری و زدودن غبار از فتنه اخیر داشتند و امروز شاهد فضای بهتری در دانشگاه‌ها هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان افزود: دانشجو نماد مؤذن یک جامعه بوده که اگر خواب بماند نماز یک امت قضا می‌شود؛ به همین دلیل در همه عرصه‌هایی که نیازمند حضور جوانان به عنوان موتور پیش برنده جامعه داریم باید نقش آفرین باشند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره توجه ویژه ای به نقش دانشجویان در جامعه داشتند و در توصیه‌های هفت گانه بیانه گام دوم انقلاب مخاطب اصلی خود را جوانان انقلابی و به طور خاص دانشجویان قرارمی دهند.

فرامرزی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر به طور کلی گلستان کمترین التهابات را در سطح کشور داشت و به تبع آن دانشجویان استان هم در این مدت با بصیرت عمل کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار