مدیرکل راهداری گلستان:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به جان باختن ۲۰۹ نفر در جاده های این استان طی هفت ماه اخیر، گفت: بیش از ۵۵ درصد متوفیان موتورسواران و عابران پیاده بودند.

موتورسواران و عابران ۵۵ درصد متوفیان جاده‌های گلستان هستند

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهار کرد: طی هفت ماه اخیر ۲۰۹ نفر در جاده های گلستان جان باخته‌اند که بیش از ۵۵ درصد متوفیان را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: عابران پیاده و موتور سواران از آسیب پذیرترین کاربران جاده‌ای محسوب می‌شوند که برای صیانت از جان آنها برنامه‌های ترکیبی متعددی طراحی شده است.

مصدقی گفت: برای ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در بخش نخست اقدامات مهندسی در دستور کار بوده و این اداره کل نسبت به ایمن سازی فیزیکی برخی از تقاطع‌های استان که بیشترین آمار تصادفات موتورسواران را داشتند اقدام کرده است.

وی ادامه داد: آشکارسازی نقاط پرتصادف و کم خطر سازی ۱۶ مقطع پرتصادف از اقدامات این بخش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ۱۷۵ مدرسه در حاشیه راه های استان قرار گرفته هر ساله برنامه‌های آموزشی مختص دانش آموزان مدارسه حاشیه راه‌ها همراه با توزیع کتابهای آموزشی و سایر اقلام ترافیکی با هدف ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده در سطح راه های استان برگزار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار