جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: طرح ترافیکی زمستانی در حدود هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی گلستان که حدود ۷۰۰ کیلومتر آن دارای گردنه کوهستانی است، در حال اجرا است.

طرح زمستانی در ۱۶۰۰ کیلومتر از محورهای گلستان اجرا می شود

به گزارش گلستان 24، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: یکی از ماموریت‌های فرماندهی انتظامی در راستای سایر ماموریت‌های محوله، حفظ جان شهروندان در مسیرهای مواصلاتی در فصل سرما به ویژه در مسیرهای کوهستانی است که همکاران ما برای تسهیل در عبور و مرور به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح و حفظ سلامت افراد در جاده‌ها، تعامل و ارتباط خوبی بین دستگاه‌های خدمات رسان با مجموعه انتظامی وجود دارد.

تاجره تصریح کرد: در زمان اجرای طرح همچون سایر ایام سال، با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد قانونی و هدفمند انجام خواهد شد و نظارت بر اعمال و رفتار رانندگان در حین رانندگی در این ایام شدت خواهد گرفت.

وی گفت: طرح ترافیکی زمستانی در حدود هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان که حدود ۷۰۰ کیلومتر آن دارای گردنه کوهستانی است، اجرا می شود.

اضافه کرد: سه محور مهم ترافیکی بین استانی شامل: محور گرگان به شاهرود از مسیر جاده توسکستان، محور آزادشهر به شاهرود از مسیر جاده خوش ییلاق و محور جنگل گلستان به بجنورد در استان خراسان شمالی، داریم و همزمان با سایر استان های مجری در این محورها هم حضور خواهیم یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار