علی محمد جاذبی :آب و فاضلاب شهری گمیشان آب شرب شهروندان گمیشانی را به دامداران می فروشد. به گزارش خبرنگار ارکین نیوز ؛ اداره اب و فاضلاب شهرستان مرزی گمیشان در استان گلستان علیرغم تاکیدات مسئولان کشوری ..

فروش آب شرب شهری گمیشان به دامدارها ؟؟

 علی محمد جاذبی :آب و فاضلاب شهری گمیشان آب شرب شهروندان گمیشانی را به دامداران می فروشد.

به گزارش گلستان 24؛ اداره اب و فاضلاب شهرستان مرزی گمیشان در استان گلستان علیرغم تاکیدات مسئولان کشوری و استانی مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب و دشواریهای تامین و تصفیه آب و انتقال آن با توجه به مسافت طولانی که ازناحیه کردکوی تامین می شود ؛ در اقدامی تامل برانگیز آب شرب شهری گمیشان را تانکر تانکر به گوسفندان و دامداران می فروشند.

براساس این گزارش شهروندان گمیشانی هر روز شاهد صف طولانی تراکتورهای حامل اب شهر هستند و نسبت به این موضوع در محافل عمومی و خصوصی اعتراض می کنند .

حال جای این سئوال در اذهان پیش می آید که با توجه به اینکه آب و فاضلاب شهری مسئول تامین آب مردم شهر است و تهیه و تامین آب دامها به عهده سازمان دیگری و یا صاحبان دام می باشد این اقدام رییس اداره اب و فاضلاب شهرستان مرزی گمیشان براساس کدام منطق و ضابطه اداری و شرعی باشد.

شهروندان گمیشانی از مسئولین شهرستانی درخواست دارند جلوی فروش خودسرانه و سودجویانه آب شهر گمیشان که در مقابل چشمان اهالی متدین و صبور شهر در حال انجام است؛ استدعای رسیدگی فوری را دارند.

سایت ارکین نیوز آماده درج نظر مسئولین شهرستان گمیشان به ویژه رئیس محترم آب و فاضلاب شهری آن شهرستان است.

عکس ها ارسالی از کاربران سایت ارکین نیوز

IMG_20150725_132641

——

IMG_20150725_132657

ارسال نظر

آخرین اخبار