با هدف توسعه خدمات به تشکل‌های دینی؛

نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی گلستان از آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل‌های دینی خبر داد.

فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24، حمیدرضا گالشی اظهار کرد: سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان گلستان با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل‌های دینی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان گلستان افزود: این سامانه در راستای هم‌افزایی، توسعه و سهولت ارائه خدمات هدفمند به مداحان، ستایشگران اهل‌بیت، شعرای آئینی، هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و هم‌افزایی و همگرایی این عزیزان، برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: فاز اول این سامانه الکترونیک، با ثبت‌نام مداحان و ستایشگران اهل‌بیت در استان آغاز و در مراحل بعدی، سایر مخاطبان و گروه‌های هدف، اضافه خواهند شد.

گالشی ادامه داد: ارائه خدمات بنیاد دِعبل خُزاعی، به جامعه هدف، صرفاً در قالب سامانه تبادل خدمات بیرق، امکان پذیر بوده و مداحان و ستایشگران اهل‌بیت، بعد از ثبت‌نام و اخذ تاییدات کانون مداحان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، در این سامانه، از خدمات متنوع زیارتی و سیاحتی، فروشگاه، مشاوره حقوقی، تسهیلات، خدمات پزشکی و سایر خدمات، بهره‌مند خواهند شد.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی گلستان افزود: مداحان و ستایشگران اهل بیت در استان گلستان، می‌توانند، برای ثبت‌نام به سامانه جامع تبادل خدمات این سابت مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار