شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: اقلام و ملحقات سورتمه ریلی شهربازی مدرن در محل این سایت در گرگان بارگذاری شده و در ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اجرای عملیات اجرایی نصب سورتمه در دهه فجر

به گزارش گلستان 24، سید محمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: : تجهیزات سورتمه ریلی از گمرک شهید رجایی بندرعباس، چهارشنبه (۲۸ دی ماه) وارد شهر گرگان شد و عملیات اجرایی نصب و جاگذاری آن در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

شهردار گرگان گفت: برای خرید و اجرای زیرساخت‌های سورتمه در منطقه گردشگری هزارپیچ بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرای این سورتمه در ضلع شرقی شهربازی مدرن گرگان با طول بیش از هزار متر، ارتفاع حداکثر ۱۶ متر و در عرصه‌ای به مساحت ۴۰ هزار متر مربع با طراحی بسیار جذاب و بی نظیر در کشور اجرا خواهد شد.

سیدالنگی با اشاره به زیرساخت‌های نصب سورتمه، گفت: با توجه به اتمام عملیات اجرایی ایستگاه اول و دوم و بتن ریزی فونداسیون‌ها، عملیات اجرایی نصب سورتمه آغاز شده و با ارسال تجهیزات و اجرای عملیات نصب، این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

شهردار گرگان با اظهار امیدواری به اینکه با اجرای این پروژه گرگان از معبر گردشگری به مقصد تبدیل خواهد شد، پیش بینی کرد تا ۶ ماه دیگر سورتمه ریلی به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار