مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد؛

مدیرعامل هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۱۷ مصدوم سه سانحه رانندگی در استان خبرداد.

۳ سانحه رانندگی با ۱۷ مصدوم در گلستان

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: سه سانحه رانندگی بعدازظهر دوشنبه در گلستان ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در سانحه اول واژگونی پژو ۴۰۵ در محور هیوچی به تاتار - بعد از روستای هیوچی اتفاق افتاد که یک تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که سه مصدوم توسط اورژانس و یک مصدوم هم توسط هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

غریب آبادی ادامه داد: همچنین برخورد سمند با نیسان وانت در جاده قدیم کردکوی به گرگان توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یک تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت که سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم شامل آقای ۳۵ ساله به دلیل ترومای قفسه سینه و سر و آقا ۳۷ ساله به دلیل ترومای پاها و پهلو و شکم و دست راست توسط تیم هلال احمر به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد دو دستگاه پراید در محور گالیکش به دوزین - نرسیده به روستای توسکا چال بعدازظهر دوشنبه اتفاق افتاد که در این حادثه یک تیم امدادی متشکل از دو نفر به محل حادثه اعزام شدند.

غریب آبادی اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم داشت که دو مصدوم با خودروی شخصی، سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم هم توسط هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت منتقل شدند و یک مصدوم هم با رضایت شخصی از انتقال به بیمارستان امتناع کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار