معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد و جهاد کشاورزی باید تأمین این نیاز پرمصرف را با جدیت دنبال کند.

تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان، اظهارکرد: مکانیزم تنظیم بازار گلستان باید به درستی نظارت شده تا مشکل فعلی کمبود گوشت گرم و مرغ هرچه سریع‌تر حل شود.

وی بیان کرد: سهمیه گوشت گرم مرغ گلستان ۱۲۰ تن در روز است و در صورت نیاز این مقدار باید افزایش داده شود تا قیمت آن هم کنترل شود.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: باید با همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود روند توزیع کالاهای اساسی در استان بهبود یابد که برپایی نمایشگاه‌های بهاره یکی از این راهکارها است.

وی افزود: نمایشگاه بهاره کالای اساسی در استان با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.

استاندار گفت: حذف نقش واسطه‌ها و دلالان یکی از مهم ترین روش‌ها برای کنترل بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است که اجرای آن در گلستان باید مورد توجه نهادهای ناظر قرار بگیرد.

زنگانه افزود: قیمت‌گذاری دام باید با دقت انجام شده تا سود آن به جیب تولید کننده برود و جهاد کشاورزی باید در این حوزه نقش آفرینی کند.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار