مدیرکل راهداری گلستان خبر داد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پرترددترین مسیر هم محور علی آبادکتول به گرگان با ۵۲۵ هزار و ۶۷۹ تردد بوده است.

محور علی‌آبادکتول -گرگان پرترددترین مسیر سفرهای نوروزی

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهارکرد: از ابتدای طرح نوروزی تا هفتم فروردین، هشت میلیون و ۱۶۴ هزار و ۱۳۹ تردد در محورهای گلستان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه میزان خودروهای ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است، افزود: طی این مدت ۵۶۰ هزار و ۹۲۲ خودرو به استان وارد شده و ۵۳۸ هزار و ۸۴۲ خودرو هم از استان خارج شده است.

مصدقی با بیان اینکه پنج درصد خودروهای عبوری وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند، گفت: ساعت اوج ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ بوده و میانگین سرعت هم ۷۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: پرترددترین مسیر هم محور علی آبادکتول به گرگان با ۵۲۵ هزار و ۶۷۹ تردد بوده است.

وی اضافه کرد: در روز گذشته (هفتم فروردین) ۶۶۳ هزار و ۷۳۵ تردد در محورهای استان ثبت شده است.

مصدقی افزود: از چهار محور خروجی و ورودی استان، بیشترین آمار ورود خودرو در هفتم فروردین به گلوگاه- کردکوی با ۲۲ هزار و ۷۷۵ فقره ورود اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفندماه) تا هفتم فروردین ۱۳ تصادف فوتی، ۱۱۲ تصادف جرحی و ۲۱۲ تصادف خسارتی در جاده های گلستان به وقوع پیوسته که در این تصادفات ۱۶ نفر فوت کرده و ۱۶۳ نفر مجروح شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار