مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف عصر روز شنبه دوازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در شرق این استان یک فوتی و ۱۱ مجروح به همراه داشت.

تصادف ۲ خودرو سواری در شرق گلستان یک فوتی و ۱۱ مصدوم داشت

به گزارش گلستان 24، قاسم غریب‌آبادی در این رابطه اظهار کرد: وقوع این تصادف که در مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان محدوده روستای ترنجلی بین۲ دستگاه خودرو سواری پراید با تیبا به وقوع پیوست، توسط اورژانس ۱۱۵ به همکارانمان در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: سرنشینان این ۲ خودرو در مجموع ۱۲ نفر بودند که 11 نفر از آنان مصدوم شدند و یک نفر در صحنه وقوع تصادف جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: به منظور امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این تصادف و رهاسازی سرنشینان گرفتار شده در خودروها، ۶ نفر از امدادگران پایگاه‌هاب امداد و نجات جاده‌ای تنگراه و سه‌راهی گالیکش در قالب سه تیم با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان یادآور شد: پرسنل امداد و نجات این جمعیت در این تصادف یک خانم ۳۲ ساله و آقای ۳۶ ساله را که در خودرو ها گرفتار شده بودند را رهاسازی کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

غریب‌آبادی افزود: ۲ نفر از مصدومان این تصادف که آقایان ۲۲ و ۳۲ ساله بودند، به ترتیب به دلایل تروما سر و پای راست و همچنین تروما قفسه سینه، دست راست و شکم توسط آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله منتقل شدند.

وی اضافه کرد: ۹ مصدوم دیگر این تصادف توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار