مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در حال حاضر تعداد بیش از ۱۷۰ رسانه مکتوب و مجازی فعال در سطح استان گلستان فعالیت می کند.

فعالیت بیش از ۱۷۰ رسانه مختلف در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان محمد رعیت در نشست صمیمی استاندار‌گلستان با اصحاب رسانه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی اظهار کرد: تمامی اصحاب رسانه در حوزه های مختلف عکاسی، مدیران مسئول، خبرنگاران، رسانه های مجازی و مکتوب، دیداری و شنیداری و غیره در همه اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین در کنار مردم بوده و در دولت های مختلف تلاش کردند با عملکرد مطلوب خود به جامعه نشاط و امیدافرینی را ترزیق کنند.

وی تصریح کرد: در شهریورماه سال گذشته استان گلستان در سطح کشور در فضای غبار آلود دشمن بخوبی رفتار کرد و این نشان دهنده این است که رسانه در این فضا هوشمندانه عمل کرده و از دست ایادی و دشمنان بازی نخوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل ارشاد با همکاری دادگستری دوره های آموزشی آشنایی رسانه ها با قوانین و مقرارت و سوادرسانه ای برگزار کرد که مورد استقبال بی نظیر اصحاب رسانه قرار‌گرفت.

وی ادامه داد: با تاکید استاندار و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های فاخر تنها در مرکز استان اجرا نشده و تلاش کردیم تا این توازن در سطح استان برقرار شود و در این راستا نخستین برنامه گرامیداشت روزخبرنگار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد و با همین نگاه هشت دوره آموزش تخصصی خبرنگاری با همکاری مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

رعیت گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال، اصحاب رسانه کمک کند تا دو موضوع حمایت از تولید با کیفیت توسط مسئولان و پرهیز از هرگونه اسراف و خرید کالاهای ایرانی و داخلی توسط مردم بعنوان مصرف کننده تبیین و فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار