مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مسیر توسعه هر کشوری از خیابان معلم میگذرد و جوامعی موفق هستند که شان و جایگاه معلم را حفظ می کنند.

راه توسعه هر کشوری از خیابان معلم می گذرد/ اختصاص 98 میلیارد تومان به تجهیز مدارس استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید رضا نظری امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، اظهار کرد:  آموزش و پرورش گلستان سعی می کند در حوزه پیشگیری و اطلاع رسانی تلاش می کند تا از دورتن تحصیل در مدارس از آسیب های اجتماعی آینده پیشگیری کند.

وی افزود: در بحث تجهیز مدارس از سال گذشته تا کتون 98 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که تا پایان هفته معلم امسال نیز 10میلیارد تومان دیگر نیز تخصیص پیدا می کند.

نظری بیان کرد: سال گذشته 20 میلیارد تومان برای اجرای 44 طرح ورزشی در مدارس اختصاص پیدا کرد و امسال نیز با اجرای 27طرح دیگر در مدارس استان موافقت شده است.

وی گفت: شهرهای استان و بخصوص شهرستان گرگان به شدت با کمبود فضای آموزشی روبرو هستند و این در حالی است که خیران و آموزش و پرورش پای کار هستند اما زمینی واگذار نشده است.

وی گفت:مهرماه سال دیگر استان تعداد 5 هزار معلم کمبود دارد و به رغم ورودی های که امسال وارد مجموعه آموزش و پرورش می شوود بتز هم با این کمبود روبرو هستیم.

مدیر کل آموزش، و پرورش گلستان بیان کرد: هوشمند سازی مدارس از دیگر برنامه های اولویت دار این نهاد اجتماعی و آموزشی است که امسال همه مدارس ابتدایی را مجهز به این سبستم خواهیم کرد.

وی گفت: سال گذشته 402هزارردانش آموز در استان مشغول تحصیل بودند که چشم انداز ما این است که  این رقم در مهر 1402 به  410هزار نفر برسد که برای این تعداد 700 کلاس درس کمبود داریم.

به گفته نظری امسال در هفته معلم 250 برنامه اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار