مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: گلستان در بین استان های کشور رتبه سوم را کسب کرده است.

کسب رتبه سوم هلال گلستان در کشور/ پاسخگویی به 1912حادثه در سال گذشته

به گزارش خبرنگار گلستان 24، قاسم غریب آبادی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: جمعیت هلال احمرگلستان نیز در رابطه با خدمات دهی جوانان در کمپ ها و پایگاه های نوروزی ورودی شهرهای استان در ارزیابی مردمی رتبه 5 کشور را نیز کسب کرده است.

وی افزود: هم پوشانی دستگاه های اجرایی با یکدیگر در خدمات دهی به مسافران موجی شد تا 20درصد اسکان گردشگران در استان نسبت به سال های قبل بیشتر شود.

غریب آبادی گفت: این جمعیت 40هزار عضو جوان داشت که طی دوماه اخیر تعداد 16هزار نفر دیگر به این تعداد اضافه شد و این نشان دهنده اشتیاق جوانان برای حضور در خدمت رسانی به مردم در هلال احمر هستند.

وی بیان کرد: ساختمان اداری هلال احمر واقه در خیابان بویه با مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است و با تکمیل این ساختمان علاوه بر جلوگیری از پراکندگی ساختمانهای اداری و امداد و نجات ارباب رجوع نیز نیازمند مراجعه به ساختمانهای مختلف نباشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در حال حاضر با مساعدت مسوولان، داروخانه جمعیت هلال احمر گرگان تمامی داروهای خاص را در اختیار دارد و حتی از دیگر شهرهای استان نیز می توانند سفارش دارو بدهند.

وی ادامه داد: تا کنون 8میلیارد تومان به بیماران نیازمند خدمات دارویی و درمانی ارایه شده است و مبلغ 4میلیارد تومان نیز وام های کم بهره به بیماران نیازمند داده شده است.

غریب آبادی گفت: تا کنون 12هزار بسته معیشتی با کمک خیران به نیازمند اهدا شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته به یکهزار و 912 مورد حادثه توسط این جمعیت پاسخگویی و منجر به امداد شده و حوادث جاده ای با رقم یکهزار و 352 مورد در راس خدمات رسانی بوده و به 134 مورد حوادث کوهستانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در نوروز امسال 249 مورد حادثه اعلام و امداد رسانی شده است و گلستان در پاسخگویی به حوادث تعطیلات نوروز رتبه 6 کشوری را دریافت کرد.

غریب آبادی بیان کرد: جمعیت هلال احمر گلستان رتبه 4 کشوری را در پاسخویی و امداد رسانی به مردم کسب کرده است.

وی افزود: سال گذشته 57مورد مانور زلزله در مدارس اجرا شده و تعداد 3هزار و 383 نفر آموزش عمومی و همگانی با دریافت گواهینامه دیده اند.

غریب آبادی افزود: ظرفیت انبارهای ما به لحاظ وسایل امدادی و مواد غذایی برای حوادث مقطعی کامل است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از استقرار ۳۰ تمام وقت بالگرد هلال احمر در استان خبرداد و گفت: در سفر رئیس جمهور پیشنهاد راه اندازی مرکز آموزش دریایی در بندرگز داده شده است.

وی در خصوص مولدسازی املاک هم بیان کرد: ۶ هزار زمین در کردکوی داریم که برای آن مجوز احداث ساختمان اداری، درمانی و گردشگری و تفریحی را اخذ کرده و با مشارکت سرمایه گذار آن را خواهیم ساخت.

غریب آبادی ادامه داد: همچنین در گنبدکاووس در زمین پنج هزار متری مجتمع توان بخشی با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال ساخت است که با کمک خیّر ساخته شده و هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار