معاون بهزیستی گلستان:

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال مددجویی بهزیستی گلستان از رشد بیش از ۲۵۰ درصدی اشتغالزایی توسط بهزیستی استان خبر داد و گفت: دو هزار شغل در این راستا ایجاد شده است.

بهزیستی گلستان ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرد

به گزارش گلستان 24،علیرضا طاهری زاده  اظهار کرد: طبق تعهد ایجاد شده در سال ۱۴۰۱ بهزیستی استان ملزم به اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر بوده که باتوجه به پیگیری‌های انجام شده این تعداد از مرز هزار و ۹۴۹ نفر گذشت.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن مددجویی بهزیستی گلستان افزود: اعتبارات پرداخت شده توسط ۱۸ بانک عامل به متقاضیان جذب نیروی کار از جامعه هدف بهزیستی در گلستان به ۸۵ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته همچنین در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ کسب و کارهای خرد خوداشتغالی مددجویان در روستا مبلغ ۷۹۵ میلیارد ۹۵۰ میلیون ریال و در مناطق شهری هم ۴۹۵ میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال وام اعطا شده است.

طاهری زاده تصریح کرد: کارفرمایانی که از توان نیروی انسانی جامعه هدف بهزیستی استفاده کنند علاوه بر دریافت تسهیلات بلندمدت می‌توانند از سایر خدمات سازمان همچون پرداخت جبران کارایی و حق بیمه و سایر امتیازات به مدت ۳۰ سال بهره‌مند شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال مددجویی بهزیستی گلستان گفت: با بررسی و نظارت‌های انجام شده در خصوص راستی آزمایی تسهیلات پرداختی، بهزیستی گلستان در امر نیز برتر شناخته شده و بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در خصوص اشتغال مددجویان منجر به ایجاد شغل شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار