استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیا و ایران به گونه‌ای است که تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم و امکانات روز در مسیر ارتقا، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم و امکانات روز اجتناب ناپذیر است

به گزارش گلستان 24، علی محمد زنگانه با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این بخش تبریک گفت.

در پیام استاندار گلستان چنین آمده است؛ یکی از بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های عصر حاضر، ارتباطات و برقراری روابط مفید با جهان پیرامونی است و بر این اساس بسیاری از اقدامات و برنامه‌ها شکل می‌گیرد.

زنگانه در این پیام گفت: علم ارتباطات و روابط عمومی به عنوان یکی از علوم بنیادی در مبانی مدیریتی مورد توجه قرار می‌گیرد و توجه به آن در راه پیشبرد اهداف سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان در پیام خود یادآور شد: سرعت پیشرفت ارتباطات در دنیا و ایران به گونه‌ای است که تجهیز روابط عمومی‌ها به علوم و امکانات روز در مسیر ارتقا، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

در بخش دیگری از پیام زنگانه به ظرفیت‌های گلستان اشاره، و چنین آماده است: گلستان استانی با ظرفیت‌های منحصر به فرد در سطح کشور است که مجموعه روابط عمومی‌های استان با همکاری رسانه‌ها می‌توانند نقش تأثیرگذاری در معرفی درست و دقیق توانمندی‌های نگارستان ایران داشته باشند.

بخش پایانی پیام استاندار گلستان اینچنین است؛ اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض می‌کنم و بر این باورم که در سایه ارتباط مستمر روابط عمومی‌ها با مخاطبان و همچنین مدیران دستگاه‌ها می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای گلستان، سرزمین برادری و اتحاد تصویر کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار