فرمانده انتظامی گلستان اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس انتظامی استان سه برادر از اهالی شهرستان اراک استان مرکزی که برای خرید یک دستگاه کمباین به مینودشت سفر کرده و توسط چند متهم زندانی شده بودند، آزاد شدند.

سه برادر «اراکی» از چنگ آدم‌ربایان مینودشتی رهایی یافتند

به گزارش گلستان 24، سردار «سعید دادگر» در توضیح این خبر اظهارداشت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر آدم ربایی در شهرستان مینودشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، متهم در یکی از سایت‌های اینترنتی، اقدام به انتشار آگهی فروش یک دستگاه کمباین با قیمت وسوسه انگیز نموده که در همین خصوص سه برادر از شهرستان اراک برای خرید عازم مینودشت شدند.

سردار دادگر اضافه کرد: پس از حضور خریداران، متهم به همراه همدستانش آن‌ها را با تهدید سلاح به اعماق جنگل‌های منطقه برده و پس از گرفتن کارت بانکی آنان، اقدام به برداشت مبالغی وجه نقد کردند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: باتوجه به حساسیت موضوع، تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی ویژه به منطقه اعزام و عرصه را بر متهمان تنگ کردند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه اقدامات پلیس هر سه گروگان از چنگ آدم ربایان در صحت و سلامتی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: عامل اصلی این آدم ربایی نیز به ضرب گلوله زمین گیر و یک قبضه سلاح «وینچستر» از وی کشف شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار