رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان در افتتاحییه این نمایشگاه گفت: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه تامین حقوق همه جانبه افراد و ایجاد امنیت عادلانه قضایی و تساوی حقوق مردم در برابر قانون است.

ایجاد امنیت عادلانه قضایی یکی از وظایف مهم قوه قضاییه است

به گزارش گلستان 24، غلام الواری روز پنجشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: سازمان قضایی برای برقراری امنیت با نیروهای مسلح همراه بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون‌شکنی برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان با حضور قضات و کارکنان این سازمان افتتاح شد.

وی بیان کرد: این نقش خطیر قوه قضائیه بسترساز عدالت حقیقی و ضامن سلامت جامعه اسلامی است.

الواری با مهم خواندن جایگاه دستگاه قضا، اظهار داشت: هر چه نقش قوه قضائیه پر رنگ‌تر باشد، زمینه برای تعالی جامعه به سوی اهداف عالیه و راهبردی فراهم خواهد شد.

وی افزود: در واقع دستگاه قضا در کنار نیروهای مسلح یکی از ارکان مهم برقراری امنیت است که در این مسیر سخت و پرتلاطم سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: این سازمان به عنوان مرجع صالح به رسیدگی جرائم نظامی در برقراری امنیت همراه با نیروهای مسلح بوده و در راستای ماموریت محوله با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: راهبرد سازمان قضایی در صیانت از نیروهای مسلح کاملا هدفمند بوده و در کاهش جرائم نظامی مصمم هستیم.

این نمایشگاه که تا پایان هفته قوه قضائیه پابرجاست بخشی از فعالیت های سازمان قضایی گلستان طی یک سال اخیر در حوزه روابط عمومی و امور فرهنگی، آمار عملکرد دو سالانه شعب قضایی، تعاملات با نیروهای مسلح و دیدار با مدیران استانی، بازدید از مراکز نظامی و انتظامی، پیشگیری از وقوع جرم و کلاس‌های آگاهسازی حقوقی ارائه شد.

عرضه کتاب‌های حقوقی و قضایی آموزش سازمان مرکز و آموزش استان و همچنین پوسترهای تشریح جرائم و مجازات نظامی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار