رییس کل دادگستری گلستان:

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: سال گذشته 6 هزار و 8 مجازات جایگرن حبس در محاکم قضایی استان صادر شده است.

صدور بیش از 6 هزار مجازات جایگزین حبس در سال گذشته

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با مجازات های جایگزین حبس افزایش چشمگیری داشتیم .

وی افزود: در بحث بازدید مسئولان قضایی از زندان ها نیز بیش از 2 هزار و 700 مورد بازدید انجام شده است و تعداد 331 مورد نیز از مجازات پایند الکترونیک به اجرا در آمده است.

آسیابی در رابطه با توزیع عادلانه آب در استان نیز عنوان کرد: تا کنون 150 مورد آزاد سازی بستر رودخانه ها را داشته ایم منجر به ازاد سازی 130 هکتار شده است و تعداد 443 مورد چاه های غیر مجاز مسدود شده است.

وی افزود: تا کنون نیز 85 مورد آب بندان غیر مجاز که در بستر رودخانه ها ساخته شود تخریب شده است .

آسیابی در خصوص پیگیری تخلفات اداری و کارد چاق کن ها  در محاکم قضایی استان، بیان کرد: سال گذشته 12 کارشناس رسمی دادگستری که سرنوشت پرونده ها را رقم می زدند شناسایی و دستگیر شدند و در همین زمان با 18 وکیل متخلف و کارد چاق کن برخورد قضایی صورت گرفته است و یک باند شاهدان دروغین نیز با تعداد 7 نفر دستگیر شده اند.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته روزانه تعداد 3 هزار و 600 نفر وارد مراجع قضایی شده اند که این آمار متفاوت از آمار بازدید مردم با مسدولان حوزه قضایی است.
آسیابی افزود: سال گذشته جمعا 73 هزار و 292 نفر با ریاست و دیگر مسئولان حوزه قضایی استان بازدید داشته اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار