رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس:

رئیس اداره اوقاف شهرستان گنبد کاووس گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی شرق استان در شهرستان گنبد با ۳۴۸ شرکت کننده برگزار می شود.

چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در گنبد کاووس برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، صالح محبی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از شرکت ۳۴۸ نفر در رشته‌های مختلف به میزبانی امامزاده یحیی بن زید (ع) خبر داد و اظهار کرد: چهل ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شرق گلستان با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه گنبد کاووس، آزادشهر، مینودشت و کلاله برگزار می‌شود.

وی افزود: این دور از مسابقات در رشته‌های حفظ کل- ۲۰ جز -۱۰ جز -۵ جزء- قرائت تحقیق و قرائت ترتیل اذان دعاخوانی بین شرکت کنندگان در رده سنی بالای ۱۸ سال «خواهران و برادران» برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبد کاووس با اشاره به اینکه شهرستان گنبد میزبان این دور از مسابقات قرآنی است، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات توسط گروه داوران بومی و غیر بومی انجام می‌شود.

محبی گفت: شرکت کنندگان این مسابقات در رشته‌های حفظ تا مرحله، استانی و کشوری و در رشته‌های قرائت تا مرحله بین المللی نیز می‌توانند صعود کرده و افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: این مسابقات برابر زمانبندی؛ در بخش خواهران با حضور متسابقین از شهرستانی‌های گنبد کاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، کلاله در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۸ الی ۱۷ و در بخش برادران با حضور متسابقین از شهرستان‌های گنبد کاووس، آزادشهر، مینودشت، رامیان، کلاله روز جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در حرم مطهر امامزاده یحیی بن زید (ع) شهرستان گنبد کاووس برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار