مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت مستقیم ۲۰ هیئت در مراسم دلدادگان اربعین گرگان خبر داد.

فعالیت مستقیم ۲۰ هیئت در مراسم دلدادگان اربعین گرگان

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در نشست تخصصی و آسیب شناسی مواکب اربعین حسینی در گلستان اظهار کرد: هرکسی که خود را بیشتر به ائمه و قرآن متصل کند آینده این دنیا در دستش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آینده نگری، آینده نویسی و آینده سازی یکی از ویژگی‌های حزب الله است، افزود: یکی از مظاهر آینده نگری، آینده نویسی و آینده سازی در حزب الله اربعین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همان گونه که قرآن کریم می‌فرماید اهل بیت مصداق وحی هستند که هرکسی به این دستگاه وصل شود افکار و اندیشه اش همچون امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای حکیمانه می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی اربعین توسط اهل بیت پایه گذاری می‌شود، کاملاً مشخص است یک آینده نگری توسط این انسان‌های بزرگ رقم می‌خورد.

گرزین اظهار کرد: در اربعین اتفاقات بسیار مهمی همچون محبت، ایثار، گذشت، فداکاری، خدمت و مهربانی رقم می‌خورد که تمام معادلات سیاسی، مدیریتی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و امنیتی دنیا را به هم ریخت که همه اینها مظاهر آینده سازی است که اهل بیت به دنبال آن بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه جنس اسلام و جنس طراحی حزب الله آینده سازی است، گفت: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی توانستیم با رها و بارها تاریخ اسلام را تجربه کنیم.

گرزین اظهار کرد: اکنون ما در مسیر تمدنی آینده ساز هستیم که اهل بیت آن را آغاز کردند و ما موظف هستیم این مسیر را کامل کنیم و سال به سال نواقص موجود در برگزاری برنامه‌های اربعین را کمتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال در برپایی مراسم دلدادگان حسینی گرگان ۲۰ هیئت به طور مستقیم فعالیت داشتند. / مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار