فرمانده انتظامی گنبدکاووس:

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جرحی و فوتی، افزایش ۳۶ درصدی کشف سلاح غیرمجاز و کاهش ۹۰ درصدی سرقت‌های خشن از جمله عملکردهای انتظامی شهرستان در ۶ ماه گذشته بود.

 کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جرحی و فوتی

به گزارش گلستان 24، فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جرحی و فوتی، افزایش ۳۶ درصدی کشف سلاح غیرمجاز و کاهش ۹۰ درصدی سرقت‌های خشن از جمله عملکردهای انتظامی شهرستان در ۶ ماه گذشته بود.

به گزارش گلستان فردا، سرهنگ نادعلی صادقی به مناسبت هفته فراجا، بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته میزان وقوع جرائم در این شهرستان سه درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش و کشفیات انتظامی هم ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با تبریک هفته انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهرماه) گفت: شعار امسال این هفته شهروند قانون مدار - پلیس خدمتگزار است که مجموعه پرسشنل فراجا، شبانه روز برای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی تلاش دارند.

سرهنگ صادقی با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم و مسوولان ادارات و نهادها با پلیس در انجام وظایف بالاخص تامین نظم و امنیت عمومی، برلزوم استمرار این همکاری‌ها تاکید کرد.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی (شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار) و با تاکید بر ضرورت رعایت قانون توسط همه افراد جامعه، گفت: قانون‌مداری و التزام عملی به رعایت قانون یک ضرورت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی بیان کرد: در سایه قانون‌مداری شهروندان ارائه خدمات به آنها از سوی ادارات و نهادها بالاخص مجموعه بزرگ انتظامی آسان‌تر خواهد شد.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی و اشاعه فرهنگ التزام عملی به قانون از سوی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی، علما و روحانیون و رسانه های ارتباطی، اضافه کرد: کم توجهی به تربیت اجتماعی و انضباطی شهروندان انجام امور و خدمت‌رسانی به آنها را سخت می‌کند.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: وقتی قانونی در کشور تصویب می‌شود، احترام به آن و التزام عملی به رعایت مفاد آن از سوی همه افراد جامعه حتی افرادی که مخالف تصویب قانون بودند، ضروری است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای برهم زدن نظم و انضباط عمومی در جامعه، گفت: انتظار از جامعه انقلابی که برخلاف اهداف استبکار جهانی و کینه توز حرکت کرده و اهداف بلندی علیه آن دارد، التزام عملی بیشتر به رعایت قانون است.

وی مجموعه انتظامی را سازمانی بزرگ و عزتمند دانست و بیان داشت: اعتماد عمومی به این سازمان درحد مطلوب وجود دارد زیرا پرسنل آن علی رغم گستردگی وظایف و ماموریت‌ها، شبانه روز برای ایجاد نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار