نخستین گروه از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در کشور از استان گلستان به بانک معرفی شدند.


آغاز پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در گلستان

به گزارش گلستان24؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت آغاز شده است افزود : نخستین گروه از این متقاضیان در استان گلستان دیروز ۱۷ دیماه در شهرستان آق قلا بصورت ضمانت زنجیره ای ۳ نفره موفق به عقد قرارداد بانکی در یکی از شعب پست بانک شدند.

سید محمد حسینی با بیان اینکه چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان گلستان تامین شده است افزود : قرار است در استان گلستان دوازده هزار واحد مسکونی مقاوم از این محل در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی احداث شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در استان گلستان بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی فرسوده و غیرمقاوم وجود دارد که بیشترین آن در روستاهای گنبدکاووس قرار دارند. 

او با بیان اینکه از سال ۸۴ تاکنون سالانه مقاوم‌سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در دستور کار قرار گرفته‌است، بیان‌کرد: در این ۱۶ سال تعداد ۲۲۸ هزارو ۶۵۳ واحد مسکن روستایی مقاوم شده که درصد مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی از هفت درصد به ۵۴ درصد افزایش پیدا کرده‌است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار